donderdag 19 mei 2011

Mijn leervragen: geherformuleerd

In de loop van mijn onderzoek heb ik mijn leervragen aangepast en geprobeerd om ze wat meer te concretiseren, aangezien mijn oorspronkelijke vragen veel te algemeen waren en gesloten van aard:
  • ·         Hebben de verschillende religieuze achtergronden een (grote) invloed op de gender rollenpatronen? En hoe komen deze tot uiting?
     
  • ·         Wordt de wereldvisie van het kind/volwassene beïnvloed door het aangeleerde rollenpatroon en waarin merken we dit?
      
  • ·         Speelt het onderwijs een rol in het aan- of afleren van rollenpatronen bij jonge kinderen? In welke mate?

1 opmerking:

  1. verwerking verplichte bronnen is ok maar nog niet allemaal gedaan.
    geen bronnenonderzoek verder?
    levende bron, rijk gesprek maar wat leer je er nu zelf uit!
    logboek?
    er moest een filmpje komen van een levende bron?
    wat zijn je bronnen allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen